می تواند سطح کراتینین بالا باعث پروتئین در ادرار شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند سطح کراتینین بالا باعث پروتئین در ادرار شود

"آیا سطح کراتینین بالا باعث ایجاد پروتئین در ادرار می شود؟" من فکر می کنم بسیاری از بیماران شک دارند که بسیاری از بیماران سطح کراتینین بالا نیز با پروتئین در ادرار مشکل دارند.

به طور معمول، سطح کراتینین بالا نمی تواند پروتئین را در ادرار ایجاد کند. اما پاتوژنز سطح کراتینین بالا می تواند به پروتئین در ادرار منجر شود. به همین دلیل است که بیماران با سطح کراتینین بالا پروتئین را در ادرار دارند.

آنچه که من به شما می گویم این است که هر دو سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار علائم بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، سطح کراتینین بالا به این معنی است که کلیه به طور جدی آسیب دیده است به این دلیل که سطح کراتینین افزایش نمی یابد مگر اینکه کلیه بیش از نیمی از آن آسیب ببیند. در این شرایط، بسیاری از سموم که باید از طریق کلیه از بدن دفع شود، در بدن باقی خواهد ماند، که منجر به بیماری های بسیاری مانند ضعف، استفراغ، اشتهاآور و غیره می شود.

بنابراین، چگونه برای درمان بیماران با سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار؟

گاهی اوقات درمان علامتی برای کاهش سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار استفاده می شود، اما تنها زمانی که کلیه بهبود می یابد، این دو نشانه را می توان کاملا تخریب کرد.

در حالی که چه درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه بیماران کمک کند؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک راه خوب برای کمک به بیماران، بهبود سلول های کلیوی بیمار، اما نه مرده است. این عوارض جانبی کمتری دارد و می تواند در از بین بردن سموم و کاهش علائم کمک کند. علاوه بر این، بیماران همچنین نیاز به تمیز کردن همه چیزهای مضر پنهان در بدن دارند، زیرا این موارد ناخواسته سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و کاهش اثربخشی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می شود. به منظور دستیابی به هدف، بیماران می توانند از درمان حذف توکسین استفاده کنند.

وقتی کلیه بازسازی می شود، سطح کراتینین بالا پایین می آید و پروتئین در ادرار دفع می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان به بیماران با سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: